Světově první integrace Magento 2 Commerce Cloud a Adobe experience
Výzva
Tommee Tippee je první značkou pro kojení ve Velké Británii, Austrálii a jednou z pěti nejlepších značek pro kojence na světě. Je to značka se sídlem ve Velké Británii, kterou vlastní společnost Mayborn Group, přední světový dodavatel výrobků pro péči o dítě. Skupina Mayborn Group má regionální obchodní pobočky v Severní Americe, Velké Británii, Austrálii, Francii a Hongkongu. Její výrobní a skladovací zařízení se nacházejí v Tangeru v Maroku, Guang Dongu v Číně a ve Spojeném království. Tommee Tippee je oceňovaná značka s více než padesátiletou historií, pevnou obsahovou strategií a doposud zaměřená na B2B prodej. Byli jsme vyzváni, abychom se podívali na následující výzvu a vyřešili ji:
- Reduction in B2B sales because of decline in offline market demand,
- Retail prodej se stále více přesouvá na internet, což vede ke snižování podílu maloobchodníků na trhu
- Otevření nového spotřebitelského kanálu, který rozšíří pokrytí trhu a bude konkurovat online lídrům, např. Amazonu
- Umožnění personalizované komunikace se spotřebiteli pro podporu věrnosti a udržení zákazníků
- Vybudování internetového obchodu v modelu přímého prodeje zákazníkům s přímým zacílením na spotřebitele na mezinárodních trzích při zachování stávajícího modelu prodeje B2B
- Doporučit přístup k vývoji a spuštění nové DTC platformy s ohledem na zachování a rozvoj stávajících obsahových aktiv Tommee Tippee
- Vytvoření konkurenčně výhodnější cesty k zákazníkovi, která podporuje pohodlí, zážitek a uspokojení značky
Úkolem bylo vyvinout a spustit novou globální DTC platformu současně na klíčových trzích – ve Velké Británii, USA a Austrálii – a teprve poté ji zavést v celé EU.
Řešení
Tuto výzvu jsme řešili následujícím způsobem:
- Magento 2 Commerce Cloud – e-commerce engine; snadno škálovatelný ve více zemích s možností rychlého připojení k prodejní, distribuční a realizační infrastruktuře v dané zemi.
- Plně integrované řešení pro správu obsahu – v 1. fázi vytvoření řešení pro automatizaci migrace obsahu z Episerveru do Magenta; ve 2. fázi integrace Adobe s Adobe Experience Managerem.
- Implementace ve Velké Británii, USA a Austrálii (MAP – Minimum Awesome Proposition), následované globálním rozšířením.
- Zajištění Stand-out proposition (SOP), která bude zahrnovat vzdělávání zákazníků, nástup na trh, specifické propagační akce a nakonec i trh.
Specifické integrace
- Apple Pay/ Google pay platby
- Click & Collect
- Biometric payment technologie
- Salsify (PIM) integrace
- Oracle (CRM) integrace
- IForce (UK), Fedex (USA) integrace (fulfillment)
- Hermes, Yodel a In Post integrace (last mile kurýři a pick- up pointy)
- Adyen integrace (platební brána)
Rozsah zkušeností
- Magento 2, Magento Commerce Cloud, IT, retail, consumer products, direct-to-consumer, e-commerce, UX, Adobe Experience Manager, CMS, CRM, Click & Collect, PIM
Výsledek
- 15% všech prodejů v online po dvou letech od spuštění.
- Žádný úbytek offline B2B prodejů.
- Plnění kvartálních cílů promotions kampaní.
- Správný obsah ve správný čas – 15% pokles v bounce rate.
- Mobile 1st – splnění cíle pokrytí.
- Významené pokrytí nových kanálů.
- Image kontrola brandu, produktu a reputace.
- Sběr dat zákazníku a následný rozvoj direct vztahu.
- Efektivní využití organické návštěvnosti.