Světově první integrace Magento 2 Commerce Cloud a Adobe experience

Číst více
Světově první integrace Magento 2 Commerce Cloud a Adobe experience

Výzva

Tommee Tippee je první značkou pro kojení ve Velké Británii, Austrálii a jednou z pěti nejlepších značek pro kojence na světě. Je to značka se sídlem ve Velké Británii, kterou vlastní společnost Mayborn Group, přední světový dodavatel výrobků pro péči o dítě. Skupina Mayborn Group má regionální obchodní pobočky v Severní Americe, Velké Británii, Austrálii, Francii a Hongkongu. Její výrobní a skladovací zařízení se nacházejí v Tangeru v Maroku, Guang Dongu v Číně a ve Spojeném království. Tommee Tippee je oceňovaná značka s více než padesátiletou historií, pevnou obsahovou strategií a doposud zaměřená na B2B prodej. Byli jsme vyzváni, abychom se podívali na následující výzvu a vyřešili ji:

  • Reduction in B2B sales because of decline in offline market demand,
  • Retail prodej se stále více přesouvá na internet, což vede ke snižování podílu maloobchodníků na trhu
  • Otevření nového spotřebitelského kanálu, který rozšíří pokrytí trhu a bude konkurovat online lídrům, např. Amazonu
  • Umožnění personalizované komunikace se spotřebiteli pro podporu věrnosti a udržení zákazníků
  • Vybudování internetového obchodu v modelu přímého prodeje zákazníkům s přímým zacílením na spotřebitele na mezinárodních trzích při zachování stávajícího modelu prodeje B2B
  • Doporučit přístup k vývoji a spuštění nové DTC platformy s ohledem na zachování a rozvoj stávajících obsahových aktiv Tommee Tippee
  • Vytvoření konkurenčně výhodnější cesty k zákazníkovi, která podporuje pohodlí, zážitek a uspokojení značky

Úkolem bylo vyvinout a spustit novou globální DTC platformu současně na klíčových trzích – ve Velké Británii, USA a Austrálii – a teprve poté ji zavést v celé EU.

Řešení

Tuto výzvu jsme řešili následujícím způsobem:

  • Magento 2 Commerce Cloud – e-commerce engine; snadno škálovatelný ve více zemích s možností rychlého připojení k prodejní, distribuční a realizační infrastruktuře v dané zemi.
  • Plně integrované řešení pro správu obsahu – v 1. fázi vytvoření řešení pro automatizaci migrace obsahu z Episerveru do Magenta; ve 2. fázi integrace Adobe s Adobe Experience Managerem.
  • Implementace ve Velké Británii, USA a Austrálii (MAP – Minimum Awesome Proposition), následované globálním rozšířením.
  • Zajištění Stand-out proposition (SOP), která bude zahrnovat vzdělávání zákazníků, nástup na trh, specifické propagační akce a nakonec i trh.

Specifické integrace

  • Apple Pay/ Google pay platby
  • Click & Collect
  • Biometric payment technologie
  • Salsify (PIM) integrace
  • Oracle (CRM) integrace
  • IForce (UK), Fedex (USA) integrace (fulfillment)
  • Hermes, Yodel a In Post integrace (last mile kurýři a pick- up pointy)
  • Adyen integrace (platební brána)

Rozsah zkušeností

  • Magento 2, Magento Commerce Cloud, IT, retail, consumer products, direct-to-consumer, e-commerce, UX, Adobe Experience Manager, CMS, CRM, Click & Collect, PIM

Výsledek

  • 15% všech prodejů v online po dvou letech od spuštění.
  • Žádný úbytek offline B2B prodejů.
  • Plnění kvartálních cílů promotions kampaní.
  • Správný obsah ve správný čas – 15% pokles v bounce rate.
  • Mobile 1st – splnění cíle pokrytí.
  • Významené pokrytí nových kanálů.
  • Image kontrola brandu, produktu a reputace.
  • Sběr dat zákazníku a následný rozvoj direct vztahu.
  • Efektivní využití organické návštěvnosti.

Potřebujete osvědčeného poskytovatele IT služeb ?

Ročně realizujeme cca 1000 projektů. Vsaďte na naše znalosti a profesionalitu.