Služby IT a servisu zařízení
V oblasti servisů máme více než 20 let zkušeností s podporou maloobchodního průmyslu a dalších. Skládá se ze 400 specialistů poskytujících komplexní podpůrné služby pro IT produkty a systémy po celém Polsku. Je připraven k provozu 365 dnů v roce, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Service desk IT
Originální systém s velmi rozsáhlým systémem zpracování servisních hlášení, ve kterém máte přístup k informacím o službě v reálném čase.
Servis terminálů POS
Největší servis platebních terminálů v Polsku zahrnuje komponenty: terénní servis, koordinátoři kontraktů, commissioning, provoz skladu, zákaznický servis spolu s naším service deskem.
Servis hardwaru a softwaru v terénu
Nepřetržitá IT a technická podpora pro zařízení po celé zemi.
Služba odesílání POS terminálů
Personalizace platebního terminálu a přímá přeprava, připravená k použití, koncovému zákazníkovi prostřednictvím kurýra.
Uvedení POS terminálu do provozu
Příprava zařízení pro použití v terénu zahrnuje: diagnostiku, personalizaci a nahrávání softwaru a šifrovacích klíčů.
Služby webových stránek Exorigo-Upos zaručují:
PŘÍSTUP KE ZKUŠENÝM A KVALIFIKOVANÝM ODBORNÍKŮM 24/7/365
ZNALOST VÝROBCE ZAŘÍZENÍ A VÝVOJÁŘE SOFTWARU PRO MALOOBCHODNÍ PRŮMYSL
OKAMŽITÁ REAKCE NA NAHLÁŠENÝ PROBLÉM
ZPRACOVÁNÍ I TĚCH NEJSLOŽITĚJŠÍCH OBJEDNÁVEK
KOMPLEXNÍ PŘÍSTUP K SERVISU
VLASTNÍ APLIKAČNÍ SYSTÉM A SPECIALIZOVANÝ KOORDINÁTOR SMLUV
Naše služby v číslech
13
Země
+50
Klienti
+400
Zaměstnanci
52 tys.
POČET OBCHODŮ V PÉČI
+70 tys.
zásahy na místě
330 tys.
Hlášené servisy
Servisem se zabývá více než 400 lidí ve specializovaných oblastech:
LINKA PODPORY
SLUŽBA ZÁKAZNÍKŮM
SPRÁVA PODPŮRNÝCH SLUŽEB
ŘÍZENÍ IT PROJEKTŮ
IMPLEMENTACE E A INFRASTRUKTURNÍ PROJEKTY
LOGISTICKÉ SLUŽBY
Potřebujete osvědčeného poskytovatele IT služeb ?
Ročně realizujeme cca 1000 projektů. Vsaďte na naše znalosti a profesionalitu.