Komplexní technologická podpora pro společnost Auchan

Číst více
Komplexní technologická podpora pro společnost Auchan

Jako lídr v oblasti digitální transformace v maloobchodním sektoru společnost Auchan důsledně využívá technologická řešení pro dynamický rozvoj své prodejní sítě. V této souvislosti se dlouhodobá spolupráce mezi společnostmi Auchan a Exorigo-Upos nadále rozvíjí a zahrnuje různé služby v rámci ekosystému maloobchodního řetězce v Polsku jako poskytovatele řešení pro omnicommerce: IT služby, údržba a software.

Nedávno obě organizace zahájily projekt přípravy na zavedení povinností elektronické fakturace na základě systému SmartKSeF.

KSeF představuje jednu z klíčových výzev, kterým dnes maloobchodníci čelí. Naší prioritou bylo okamžitě zahájit implementaci a testování všech procesů. Doprovází nás důvěryhodný partner, který nám zaručuje, že budeme připraveni včas. Ze zkušenosti vím, že změny takového rozsahu vyžadují čas, odborné znalosti a řádné plánování – říká Eric Delahousse, finanční ředitel společnosti Auchan Polsko.

– Naše spolupráce se společností Auchan dalece přesahuje rámec nedávného projektu zaměřeného na KSeF. Dlouhodobá partnerství ukazují, že podnikání se opírá o vzájemnou důvěru a budování trvalých vztahů. Rozhodující roli samozřejmě hrají dosažené výsledky a právě jejich prostřednictvím hodnotíme dokončené projekty – říká Grzegorz Rogaliński, generální ředitel společnosti Exorigo-Upos SA.

Vzájemně si rozumíme v očekáváních a stylu práce, což nám výrazně pomáhá a urychluje realizaci. Odborníci na obou stranách jsou zapojeni do procesu a zodpovídají za jeho úspěch – dodává Marcin Fadrowski, který je ve společnosti Exorigo-Upos zodpovědný za spolupráci s klienty společnosti Auchan.

Hlavní oblasti spolupráce mezi společnostmi se týkají nástrojů, které usnadňují zaměstnancům společnosti Auchan plnění jejich každodenních povinností. Mezi nimi stojí za zmínku systém pro správu cen a aplikace pro získávání údajů z katalogu produktů dodavatelů.

Klíčová jsou také účetní řešení, od vystavování faktur a oprav až po výkaznictví pro finanční úřad (včetně zasílání JPK) a ETL reporting. Sem patří i zajištění podpory a vývoje systémů finanční kontroly Hyperion společností Exorigo-Upos.

V rámci spolupráce pomáhala společnost Exorigo-Upos v letech 2014 až 2016 při akvizici prodejen Real a jejich rebrandingu na Auchan. S podporou týmů Field Service a Deployment Team byla připravena architektura, instalace a konfigurace síťových zařízení. Dodavatel byl rovněž zodpovědný za migraci pokladních systémů některých prodejen na své řešení a rekonfiguraci kancelářského vybavení nebo vah. Mezi dokončené projekty patří otevření prodejen a vzdálená příprava samoobslužných pokladen.

Společnost Exorigo-Upos rovněž podpořila společnost Auchan při implementaci prodejního systému pro čerpací stanice. Rozsah spolupráce zahrnoval funkcionality, jako jsou faktury na tiskárnách účtenek a integrace a spuštění výdejních stojanů na pohonné hmoty.

Systém Cloud EFT Payment Hub, který společnost Exorigo-Upos jako jeden z mála na světě úspěšně implementuje v maloobchodě již řadu let, zajišťuje nejvyšší úroveň bezpečnosti platebních systémů a výjimečnou rychlost transakcí. Umožňuje obsluhu platebních karet na pokladnách, samoobslužných pokladnách, čerpacích stanicích a bezobslužných stanicích. Umožňuje také provádění mikrodotací, které jsou mezi zákazníky společnosti Auchan velmi oblíbené a které při každodenních nákupech podporují charitu. Exorigo-Upos také pomáhá maloobchodní síti při každoročních auditech PCI DSS.

Dlouhodobý vztah mezi společnostmi Auchan a Exorigo-Upos ukazuje, že pro rozvoj organizace je zásadní výběr správného dodavatele, který rozumí specifikům maloobchodu a dokáže požadavky a potřeby převést do technologických řešení.

Potřebujete osvědčeného poskytovatele IT služeb ?

Ročně realizujeme cca 1000 projektů. Vsaďte na naše znalosti a profesionalitu.