Implementace Single Queue systému pro globální hypermarketovou síť

Číst více
Implementace Single Queue systému pro globální hypermarketovou síť

Výzva

Klientem byla místní dceřiná společnost přední světové sítě hypermarketů, supermarketů a samoobsluh. Značka má své prodejny v desítkách zemí na několika kontinentech.

V některých svých prodejnách měl klient systém, který naváděl zákazníky k pokladním stojanům. Ten však vyžadoval neustálou údržbu ze strany personálu prodejny. Společnost nebyla s tímto řešením spokojena. Bylo zapotřebí vytvořit nový systém, který by zákazníky naváděl k pokladním pultům automaticky, bez nutnosti zapojení personálu prodejny, který by se tak mohl současně věnovat jiným úkolům. Společnost se rozhodla svěřit společnosti Exorigo-Upos implementaci inovativního systému Single Line Queue System (SLQS).

První fáze projektu byla zahájena na jaře 2020, přičemž pro náš tým byla dodatečnou výzvou pandemická epidemie. Interní statusy v rámci projektového týmu, během vývoje a testování, musely probíhat na dálku prostřednictvím online komunikace.

Výzvou bylo také to, že jsme nemohli provádět testování UAT v laboratorním prostředí klienta.

Řešení

Technická a funkční analýza proběhla v dubnu 2020, formální úpravy pokračovaly do konce července. Vývoj byl zahájen v září a dokončen v říjnu. Od poloviny října do listopadu jsme prováděli testy v prodejně v Gliwicích, kde byl systém SLQS implementován a testován za asistence našeho testera a vývojáře. Po víkendovém provozu nového systému jsme získali zpětnou vazbu od zaměstnanců prodejny. Po přípravě změn na základě zpětné vazby od zákazníků jsme zahájili pilotní testy. Ty probíhaly od prosince do února v prodejnách v Gliwicích, Varšavě a Krakově. Nakonec byl od března do května 2021 v celé zákaznické síti implementován systém Single Queue, který nahradil starý systém.

Výsledek

Klient je s dosaženým výsledkem velmi spokojen. Výsledkem implementace systému Single Line Queue System v prodejnách této značky v Polsku je zvýšení produktivity lidí u pokladen se systémem SLQS. Díky automatickému provozu systému SLQS jsou zákazníci rychleji přivoláni k volné pokladně, což pozitivně ovlivňuje jejich zážitek z nakupování a zvýšil se počet obsloužených zákazníků.

Potřebujete osvědčeného poskytovatele IT služeb ?

Ročně realizujeme cca 1000 projektů. Vsaďte na naše znalosti a profesionalitu.