Customer Centric Omnichannel Checkout Solutions
Výzva
Nový hardware a software jsou pro maloobchodníky na prvním místě v seznamu priorit pro vytvoření co nejpříjemnějšího prostředí pro zákazníky. Cílem je optimalizace zdrojů prostřednictvím automatizace a odstranění bolestivých míst zákazníků pomocí technologií.
Příkladem posledně jmenovaného jsou nejnovější samoobslužné pokladny (SCO) – vysoce ergonomické a efektivní, s mnohem menšími rozměry. Jejich interaktivní uživatelské rozhraní umožňuje intuitivní komunikaci se zákazníkem.
Náš zákazník potřeboval přizpůsobit nový model SCO (od třetí strany) stávajícím funkcím svého pokladního systému a zajistit, aby byl ergonomičtější než dříve používané samoobslužné pokladny.
Úkolem, který jsme přijali společně s týmem výrobce samoobslužných pokladen, bylo přenést funkčnost pokladen do systému SCO tak, aby zákazník mohl nakupovat u samoobslužné pokladny co nejintuitivněji, nejergonomičtěji a nejrychleji.
Další výzvou projektu byla potřeba pracovat na dálku prostřednictvím oblíbeného internetového komunikačního systému.
Řešení
Na začátku projektu proběhla řada workshopů, na kterých jsme analyzovali funkční rozsah a technickou dokumentaci (rozhraní) pokladen SCO. Výsledkem byl soubor nových funkcí, které měly být zavedeny do pokladního systému a pokladen SCO.
Celý rozsah byl poté rozdělen do tří etap a implementován samostatně. Jednotlivé etapy zahrnovaly implementaci funkcí pokladen v souladu s provozními prioritami. První z nich trvala 10 měsíců a byla realizována za účasti IT týmů klienta a společnosti dodávající zařízení SCO. V současné době realizujeme druhou etapu, během níž rozvíjíme funkcionalitu do plného kontextu funkčnosti požadovaného zákazníkem.
Výsledek
Cílem je nakonec zavést nový typ pokladny SCO, která bude efektivnější, ergonomičtější a bude schopna zvládnout více funkcí. Funkce, které budou mít vliv na kvalitu, úroveň a čas obsluhy zákazníků.